Mua harmittaa suomalainen tyhmyys, joka tuntuu olleen huippulukemissaan viimeaikoina.Kyllä suviksia harmittaa ja ottaa päähän tämä vaalitulosNyt kansa on puhunut, joten pulinat pois
![]()
Ehkäpä kokoomuksen ja vihreiden äänestäjille edustajan ulkonäkö on merkittävä valintaperuste?Järkyttävän näköistä sakkia! Ihan epämuodostuneitakin! Kokkareilla ja vihreillä hyvännäköisiä edustajia.
Ei e, Minä äänestin yhtä rumaa ehdokasta kuin olen itsekin. Vihreille ja vasureille ulkonäkö ei merkitse mitään. Ainakaan minulle. Mä olen se ruma vihervasuri joka kommentoi jo ylempänä ketjussa.Ehkäpä kokoomuksen ja vihreiden äänestäjille edustajan ulkonäkö on merkittävä valintaperuste?
sellasilta kuin suomalaiset miehet Helsingin ulkopuolella näyttää. Siltä kun nolisivat selvinneet juuri Hiroshimasta.Miltä perussuomalaiset näyttää sitten?
Iikävälle tuntuu tällainen ihmisten haukkuminen.Mä erotan persut ulkonäöstä ja mauttomista ja rumista vaatteista. Kun niitten tilaisuudesta tuli kuvaa niin vaikea ymmärtää miten jotkut voikin olla noin rumia. Se että rumat ihmiset kokoontuu ei ole kaunista vaan todela rumaa ja oksettavaa.
Tässä on perää. Minä äänestin nuorena ja tyhmänä ulkonäön perusteella, kun en politiikasta ja Suomen tilanteesta tajunnut vielä yhtään mitään. Samaa sanoi yksi puolituttu samoissa vaaleissa. Olimme sattumalta äänestäneet samaa ehdokasta vihreiden riveistä.Ehkäpä kokoomuksen ja vihreiden äänestäjille edustajan ulkonäkö on merkittävä valintaperuste?
Minun tuli paha mieli sinun puolestasi, kun haukut tavallisia ihmisiä kehitysvammaisiksi.Anteeksi nyt vaan, mutta onko ap sinun mielestäsi fiksua linkitellä kehitysvammaisten kuvia palstalle? Eivät he mitään ulkonäölleen voi!Tuli paha mieli nyt
![]()
Onpa taas ihme alemmuudentuntoisia 'suomalaisia' liikkeellä. Kannattaa muuttaa ulkomaille, jos niin kovasti hävettää olle suomalainen ja asua suomessa.Alkuperäinen kirjoittaja kylläh;30788622:Näin on. Suomalainen on perusruma, onneksi löytyy itseltäkin ulkosuomalaisia piirteitä.